Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc maj 2022
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Prepositions of place (przyimki miejsca) | Nauka przyimków określających położenie przedmiotów Rozumienie prostych poleceń w j. ang | In, on, under, between, in front of ,next to, behind | Hello, how are you? See you later In, on, under song |
See animals (zwierzęta morskie) | Poznanie nazw morskich zwierząt Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Crab, octopus, jellyfish, dolphin, starfish, turtle, shell, shark | Hello, hello ! Bye,bye song I’m a jellyfish How many fingers? |
Transport (transport) | Poznanie nazw wybranych środków transportu. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Car, bus, train,plane, ship, bike, scooter, | Hello, hello how are you ? Bye, bye song Who took the cookie? The wheels on the bus |
Dzieci rozumieją proste polecenia w j. ang (stand up, sit down, make a circle, clap your hands, turn around, jump )
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj. Dzieci potrafią nazwać obecną porę roku
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc kwiecień 2022
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Actions (Czynności) | Nauka słownictwa związanego z czynnościami Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Walk,wash,swim,jump,tip-toe,close, open, write, sing, point, | Hello, how are you? See you later We all fall down Around a circle |
Easter (Wielkanoc) | Poznanie słownictwa związanego ze świętami Wielkanocnymi. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Bunny,lamb, easter basket,easter eggs, flower, chick | Hello, how are you? See you later Bugs rock n roll Woogie boogie |
Sports (sporty) | Poznanie nazw sportów. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Football,basketball,volleyball riding a bike, swimming, running, riding a horse, dancing, playing tennis | Hello, hello Bye, bye song Who took the cookie? |
Dzieci rozumieją proste polecenia w j. ang (stand up, sit down, make a circle, clap your hands, turn around, jump )
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj. Dzieci potrafią nazwać obecną porę roku
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc marzec 2022
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Spring (wiosna) | Poznanie nazw charakterystycznych elementów wiosny. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Grass,flower,tree,buterfly,ladybug,sun,rain, rainbow | Hello, how are you? See you later Waliking,walking We all fall down |
Bugs (owady) | Poznanie nazw owadów.Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Ladybird,butterfly,grasshoper,catepillar,frog,snail, | Hello, how are you? See you later Bugs rock n roll Woogie boogie |
At home (w domu) | Poznanie nazw pomieszczeń w domu. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Kitchen,bathroom,livingroom,bedroom,garden,garage, | Hello, hello Bye, bye song Rock scissors paper |
Dzieci rozumieją proste polecenia w j. ang (stand up, sit down, make a circle, clap your hands, turn around, jump )
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj. Dzieci potrafią nazwać obecną porę roku
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc luty 2022
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Opposites (przeciwieństwa) | Poznanie nazw przymiotników i ich przeciwieństw. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Fat/thin, old/young ,clean/dirty, fast/slow, wet/dry, strong/weak, long/short | Hello, how are you? See you later Opposites Song for Kids Opem, shut them Opem, shut them 2 |
Toys (zabawki) | Poznanie słownictwa związanego z zabawkami . Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Doll,car,train,teddy,plane,ball, crayons,board game, bike, | Hello, how are you? See you later Pinochio song We all fall down The wheels on the bus |
Jobs (zawody) | Poznanie nazw zawodów. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Doctor, singer,actor, nurse, teacher, policeman,fireman,mechanic, chef, | Hello, hello Bye, bye song Walkin, walking, The Pinochio song |
Dzieci rozumieją proste polecenia w j. ang (stand up, sit down, make a circle, clap your hands, turn around, jump )
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj. Dzieci potrafią nazwać obecną porę roku
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc styczeń 2022
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Arctic animals (arktyczne zwierzęta) | Poznanie nazw zwierząt arktycznych. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Arctic fox, arctic hare, moose, rendeer, polar bear, snowy owl, musk ox, penguin, seal | Hello, how are you? See you later Walkin,walking Hokey Pokey |
Diseases (choroby) | Poznanie słownictwa związanego z chorobami. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | cough, rash, dizziness, runny nose, broken arm, fever, | Hello, how are you? See you later Pinochio song We all fall down |
Shapes (kształty) | Poznanie nazw kształtów. Aktywne uczestniczenie w zabawach dydaktycznych, ruchowych. Rozumienie prostych poleceń w j. ang | Triangle, rectangle,circle, star,heart, squer, diamond | See you later Hello, how are you? Winter hockey pockey Shapes song |
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj. Dzieci potrafią nazwać obecną porę roku
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc grudzień 2021

Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Family members (członkowie rodziny) | Wymienianie członków rodziny | Mommy, daddy, brother, sister,baby, grandpa, grandma, + auntie, uncle (dzieci starsze) | Hello, how are you? See you later Finger family Walkin,walking Hokey Pokey |
Seasons (pory roku) | Nazywanie pór roku | Spring, summer, fall, winter | Hello, how are you? See you later Four seasons song We all fall down |
Christmas (Święta Bożego Narodzenia) | Nazywanie wybranych, charakterystycznych symboli świątecznych. Poznanie zwyczajów świątecznych w krajach anglojęzycznych | Christmas tree,gingerbreed,angel, present, reindeer , santa clause, christmas light, ornaments, | See you later Hello, how are you? Helo reindeer Winter hockey pockey |
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc listopad 2021
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Clothes (ubrania) | Nazywanie niektórych części garderoby | Hat, t-shirt, trousers, dress, skrirt, shoes, sweather, hoodie | Hello, how are you? See you later Put your clothes on Walkin,walking Hokey Pokey |
Food (jedzenie) | Nazywanie wybranych produktów spożywczych | Donout,juice,soup,pizza,french fries,yogurt, ice cream, lollypop,cake | Hello, how are you? See you later Do you like…? We all fall down |
Weather (Pogoda) | Rozpoznawanie i nazywanie zjawisk atmosferycznych | Sunny, cloudy,rainy,snowy,windy.stormy | Hello, how are you? Bye,bye song Weather song Pinochio song |
Zoo animals (zwierzęta egzotyczne) | Nazywanie i naśladowanie zwierząt egzotycznych | Lion, zebra, monkey,hippo,giraffe,tiger,seal,parrot | See you later Hello, how are you? Let’s go to the ZOO Animal sounds |
Dzieci z grup starczych (5, 6 latki) potrafią odpowiedzieć na pytanie dotyczące samopoczucia (How are you ?), określają swój nastrój (I’m happy, sad, sleepy, sceard, hungry,angry)
Dzieci starsze (5,6 latki) potrafią wymienić dni tygodnia oraz określić jaki dzień jest dzisiaj, co będzie jutro oraz co było wczoraj
Rozkład materiału z języka angielskiego na miesiąc Październik 2021
Temat | Umiejętności | Słownictwo | Piosenki |
Kolory | Nazywanie wybranych kolorów | red, blue, yellow, blue, orange, pink, purple, brown, black, green | Hello, how are you? Colors song for kids I see something blue/pink See you later |
Części ciała | Nazywanie niektórych części ciała Pokazywanie umiejętności | Head ,eye, ear, mouth ,leg, tummy, nose, finger (dzieci młodsze) + eyebrow, mouth, hair, forehead,shoulder, knee, toes, hand (dzieci starsze) | Put your hands up! Body song! Face song! Shake your head One little finger Hello, how are you? See you later |
Owoce i warzywa | Nazywanie wybranych owoców i warzyw | Banana,Strawberry,Apple,orange,grape, Pear,watermelon,tomato,potato,broccoli Corn,onion,carrot,pumpkin | See you later Hello, how are you? Hockey pockey Walking,walking |
Rodzina | Rozpoznawanie i nazywanie członków rodziny | Mammydaddy baby,brother, sister (dzieci młodsze) grandmother, grandfather, aunt, uncle (dzieci starsze) | Owl family song. I love you! Duck family song Hello, how are you? See you later |
Zwierzęta | Nazywanie i naśladowanie zwierząt hodowlanych | Pig, horse,cat,dog, sheep, rooster, duck, cow, | Pets song Old McDonald had a farm Animlas souds See you later Hello, how are you? |